Friday 1 July 2011

PENGUMUMAN BAZAAR RAMADHAN 2011/1432H

Permohonan adalah dipelawa kepada orang ramai untuk menjalankan perniagaan di bulan Ramadhan di dalam kawasan yang ditetapkan oleh pihak Majlis Daerah Lenggong di tapak berikut :-

DATARAN LENGGONG (MEDAN SELERA KG. MASJID LAMA)

2.       Permohonan perlu dibuat di dalam borang yang disediakan dengan harga RM 10.00 (bayaran borang dan proses) dan boleh didapati di kaunter pejabat ini pada waktu pejabat. Kadar bayaran bagi setiap petak adalah seperti berikut :-

   1 PETAK BERKANOPI ( 10’ X 10’ ) :    RM 150. 00

 
3.       Peniaga dibenarkan mencadangkan kedudukan petak masing-masing berdasarkan kekosongan (first come, first serve). Walaubagaimanapun, Majlis Daerah Lenggong berhak meminda dan mengubah kedudukan peniaga ke petak yang lebih sesuai jika dirasakan perlu.     

4.       Bekalan elektrik akan disediakan dengan kadar seperti berikut : -

1  PLUG  POINT  :  RM  50.00

5.       Semua permohonan yang lengkap hendaklah sampai ke pejabat ini beserta bayaran yang tepat seperti yang dinyatakan di atas sebelum atau selewat-lewatnya pada 20 JULAI 2011 (RABU)

6.       Taklimat dan pengesahan kedudukan tapak peniaga akan diadakan pada 28 JULAI 2011 (KHAMIS) bertempat di Rumah Rehat Lenggong jam 10.00 pagi. 

7.       Semua pengendali makanan dan minuman adalah DIWAJIBKAN menyertakan salinan sijil suntikan Typhim dan sijil Kursus Pengendalian Makanan. Permohonan tanpa dokumen ini tidak akan akan diproses.


Sekian, terima kasih


Saya yang menurut perintah,



URUSETIA
B.P Yang Dipertua,
Majlis Daerah Lenggong,
Perak Darul Ridzuan.

No comments:

Post a Comment